کد مطلب: 172955
روند عادي عرضه سوخت در چهارمحال و بختياري/ فعاليت روزانه کاميون‌داران ادامه دارد+تصوير
تاریخ انتشار : 1397/07/05 10:25:36
نمایش : 1491
در روزهاي اخير برخي از شبکه‌هاي معاند، خبر از اعتصاب کاميون‌داران در ايران مي‌دهند همچنين مطرح مي‌کنند که اين اعتصاب منجر به عدم انتقال و کاهش سوخت در ميان مردم گشته و همين موضوع باعث هجوم مردم به سمت پمپ بنزين‌ها شده است اما بررسي‌ها نشان مي‌دهد روند سوخت‌گيريدر چهارمحال و بختياري عادي است.
به گزارش هفت چشمه به نقل از جهانبين نيوز؛ مدتي است که شبکه‌هاي بيگانه با انتشار اخباري کذب به دنبال سياه‌نمايي هستند و درنظر دارند شرايط ايران را علي‌رغم اينکه آرام است ناآرام نشان دهند.

در روزهاي اخير برخي از اين شبکه‌ها خبر از اعتصاب کاميون‌داران در ايران مي‌دهند همچنين مطرح مي‌کنند که اين اعتصاب منجر به عدم انتقال و کاهش سوخت در ميان مردم گشته و همين موضوع باعث هجوم مردم به سمت پمپ بنزين‌ها شده است.

اين موضوع توسط سايت جهانبين نيوز بررسي شد و از پمپ بنزين‌هاي چند شهرستان عکس‌هايي تهيه شده است که روند سوخت‌گيري را در اين استان عادي  نشان مي‌دهد.

مديرکل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي چهارمحال و بختياري نيز از صدور بيش از ۵۰۰ بارنامه طي ۲۴ ساعت خبر داد و اين به معناي آن است که کاميون‌داران و رانندگان در چهارمحال و بختياري با وجود مشکلاتي که دارند هوشيارانه و با بي‌توجهي به توطئه‌هاي دشمنان به کار خود ادامه مي‌دهند.

شهرکرد
 
 
 

شهرستان فارسان
 

شهرستان اردل
 



شهرستان لردگان
 
انتهاي پيام/1026ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg